|
Zamówienia telefoniczne przyjmowane są codziennie od poniedziałku do soboty w godzinach od 9:00 do 17:00
Aby Twoje zamówienie mogło zostać zrealizowane musi ono zawierać następujace dane :
- dane adresowe (miejsce dostawy produktów) należy uwzględnić:
miejscowość, kod pocztowy, numer domu , numer lokalu/mieszkania
- dane osobowe (imię i nazwisko Klienta lub nazwę firmy i numer NIP
(jeśli dokonujsze zakupu na firmę) potrzebne do Faktury VAT
- numer telefoniczny (numer kontaktowy niezbędny dla kuriera)
!!! ZAMÓWIENIA BEZ NUMERU KONTAKTOWEGO DO ZAMAWIAJĄCEGO NIE PODLEGAJĄ REALIZACJI !!!
|
Zamówienia przyjmowane są telefonicznie oraz za pośrednictwem wiadomości e-mail
przesyłanych na adres:
Aby złożyć zamówienie możesz wysłać do nas wiadomość elektroniczną także na adres biuro@extremesat.pl
Procedura zamówienia
przebiega w następujący sposób :
- Ustalenie przedmiotu transakcji i formy płatności –
utworzenie oferty indywidualnej w postaci faktury
pro-forma
- potwierdzenie zamówienia przez
Klienta (po otrzymaniu maila z ofertą pro-forma) odpisanie „potwierdzam
zamówienie”
- przygotowanie przesyłki do nadania
i jej wysyłka kurierska – nadanie paczki kurierskiej
DPD
- informacja o nadaniu przesyłki
kurierskiej przesyłana Klientowi na email lub sms (wiadomość/powiadomienie
zawiera numer nadania paczki DPD umożliwiający śledzenie trasy przesyłki
kurierskiej)
|
Zamówienia na nasze produkty jak również na usługi instalacyjne można składać telefonicznie oraz poprzez wysyłanie wiadomości e-mail na adres biuro@extremesat.pl Telefoniczne zamówienia można składać dzwoniąc na numer stacjonarny (32) 214 64 58
codziennie w godzinach od 9:00 do 18:00 w dni robocze (od poniedziałku
do soboty) dodatkowo usługi serwisowe "pilnej potrzeby" można zamawiać
w ramach tzw. pogotowia antenowego również w niedziele do
godziny 14:00.
Zamówienia drogą e-mail można składać całodobowo wysyłając wiadomość e-mail
z zamówieniem na adres biuro@extremesat.pl
lub w przypadku zamówień produktów sklep@extremesat.pl
Zamówienia realizowane są zwykle w terminie do 3 dni roboczych od dnia przyjęcia zamówienia.
Realizacja zamówienia produktu polega na wysłaniu do Klienta przesyłki kurierskiej
zawierającej produkty sprecyzowne
w zamówieniu. Realizacja
zamówień instalacyjnych (usługi instalacji i serwisu
systemów antenowych itp)
następuje w terminie do 2 dni roboczych
od przyjęcia zlecenia potwierdzonego przez Klienta.
Uprzejmie
informujemy, że nasze usługi instalacyjno-serwisowe dostępne są tylko w
rejonie działania firmy Extreme-SAT (Czechowice-Dziedzice, Zabrzeg, Ligota, Bronów, Goczałkowice-Zdrój, Pszyczyna, Bielsko-Biała oraz okolice).
Realizacja zakupów w systemie wysyłkowym standardowo obejmuje obszar Polski i krajów Unii Europejskiej.
|
Uprzejmie informujemy, że dodatkowo możliwa jest również wysyłka dekoderów itp.do Klientów poza obszarem Unii Europejskiej.
W przypadku gdy miejsce Twojego zamieszkania nie znajduje się na
obszarze Unii Europejskiej także możez dokonać zakupów w naszej
firmie i otrzymasz swoją przesyłkę - w tym przypadku wysyłka
realizowana jest przez Pocztę Polską.
Bardziej szczegółowe informacje na tematy związane z możliwością zakupów wysyłkowych za granicę tu > wysyłka zagraniczna < |
|
.
|