Szanowny kliencie! Przeczytaj!
To Bardzo Ważne!
Jeśli zauważysz jakiekolwiek uszkodzenie towaru wewnątrz przesyłki, złóż
od razu reklamację kurierowi i zażądaj wypisania protokołu szkody.
Protokół musi być wypisany zaraz po dostarczeniu przesyłki.Jeśli
towar uszkodzony został mechanicznie dokładnie obejrzyj opakowanie i
gdy zauważysz najmniejszy ślad na pudełku zaznacz to w protokole w rubryce Uszkodzenie opakowania zewnętrznego np. Zgniecenie.Pudełko nie musi zostać zniszczone, wystarczy że posiada niewielkie
ślady (wgniecenia, zarysowania) świadczące o niewłaściwym obchodzeniu
się z nim w transporcie.
Bez takiego protokołu firma kurierska nie uwzględnia reklamacji, jakie mogły powstać z winy przewoźnika podczas transportu.
INFORMACJE WSTĘPNE :
Zakupienie
dekodera uniwersalnego jest tylko jednorazowym wydatkiem i nie zmusza do
korzystania z oferty żadnej telewizji płatnej (DEKODER
BEZ KARTY ODBIERA KANAŁY DARMOWE/NIEKODOWANE). Prowadzimy sprzedaż DEKODERÓW UNIWERSALNYCH które są
u nas dostepne NA WŁASNOŚĆ - BEZ ZAWIERANIA UMOWY O ABONAMENT - BEZ KUPOWANIA ŻADNEJ KABLÓWKI =BEZ ABONAMENTU
|
|
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO www.extremesat.pl / sklep.extremesat.pl
obowiązujący od 25.12.2014
§ 1
Postanowienia ogólne
1.Regulamin określa zasady i warunki korzystania ze Sklepu,
a także prawa i obowiązki Właściciela Sklepu oraz Klientów.
Przed rozpoczęciem korzystania ze Sklepu Klient zobowiązany jest
zapoznać się z niniejszym Regulaminem,
a rozpoczęcie korzystania ze
Sklepu jest równoznaczne z akceptacją wszystkich postanowień
objętych Regulaminem.
Regulamin sklepu jest integralną częścią umowy
sprzedaży zawieranej pomiędzy Sprzedajcym a Klientem.
2. Właścicielem serwisu i sklepu internetowego extremesat.pl / sklep.extremesat.pl jest firma Extreme-SAT Adam Szpoczek,
z siedzibą w Ligocie (k.Bielska-Białej) przy ulicy Miliardowickiej 55 wpisana do rejestru Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej przez Burmistrza Czechowic-Dziedzic pod numerem 9269/2007.
3. Umowy w Sklepie internetowym zawierane są w języku polskim
4. Wszystkie produkty oferowane w Sklepie internetowym są nowe.
5. Zamieszczone w Sklepie zdjęcia towarów mogą odbiegać
kolorystycznie od rzeczywistych kolorów towaru z uwagi na
różną konfigurację sprzętu komputerowego Klientów.
Sklep internetowy extremesat.pl / sklep.extremesat.pl zajmuje się sprzedażą sprzętu telewizji cyfrowej oraz akcesoriów służących do
tego celu. Sprzedaż prowadzona jest
za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia realizowane są przez przygotowanie i nadanie przesyłki
kurierskiej do Klienta. Dodatkowo możliwy jest również
odbiór osobisty zamówionych produktów bezpośrednio
w siedzibie Firmy Extreme-SAT.
§ 2
Definicje
Na potrzeby niniejszego regulaminu poniższe pojęcia oznaczją:
a) Regulamin - niniejszy Regulamin działalności Sklepu internetowego
b) Sprzedawca - wlaściciel Sklepu :
Extreme-SAT Adam Szpoczek
Miliardowicka 55
43-518 Ligota
województwo śląskie
tel: (32) 214 64 58
e-mail: biuro@extremesat.pl |
REGON: 240595668
NIP : 652-164-99-76
VAT EU: PL 652-164-99-76 |
nr rachunku bankowego : ING Bank Śląski :82 1050 1256 1000 0023 1501 6846
|
c) Sklep
- prowadzony przez Sprzedawcę serwis sprzedaży on-line, dostępny dla
klientów, w ramach którego Klient ma możliwość nabywania
Towarów. Sklep internetowy dostępny jest na stronie: http://www.extremesat.pl oraz http://sklep.extremesat.pl
d) Formularz zakupu - skrypt będący częścia sklepu służący do złożenia zamówienia przez Klienta.
e) Towar - produkt/y oferowany/e Klientowi przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
f) Klient - osoba
fizyczna, która ukończyła 18lat i jest zdolna do zawierania
wiążących umów
lub osoba prawna bądź inny podmiot zdolny do
zawierania umów
g) Konsument - osoba fizyczna
dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej - zakupu - niezwiązanego
bezpośrednio z prowadzoną
przez nią działalnością gospodarczą lub
zawodową.
§ 3
Wymagania techniczne
1.Do
współpracy z systemem teleinformatycznym Sprzedawcy wymagane
jest posiadanie przez Klienta urządzenia podłączonego do Internetu
z
zainstalowaną przeglądarką internetową. Zalecane przeglądarki to Mozzila FireFox oraz Google Chrome. Korzystanie z przeglądarki
Internet Explorer może nie zapewaniać prawidłowego funkcjonowania
serwisu internetowego
w zależności od konfiguracji przeglądarki u
Klienta.
2. Do dokonania zakupów w Sklepie wymagane jest posiadanie przez Klienta aktywnego konta poczty elektronicznej (tzw. skrzynki elektronicznej - adresu poczty e-mail np. kowalski@portal.pl itp.)
Rozdział II
Składanie i realizacja zamówienia
§ 1
Warunki składania zamówień i zawarcie umowy sprzedaży
1.Klient,
składając zamówienie w Sklepie, jednocześnie oświadcza, że
zapoznań się z Regulaminem i akceptuje zawarte w nim postanowienia.
a) Zamówienia w Sklepie można składać telefonicznie* od poniedziałku do soboty w godzinach 9:00-18:00
oraz całodobowo drogą elektroniczną (poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres sklep@extremesat.pl).
b). Zamówienia
telefoniczne celem realizacji muszą zostać koniecznie potwierdzone
przesłaniem wiadomości e-mail przez sprzedawcę do Klienta
( na adres poczty elektronicznej e-mail wskazany przez Klienta podczas składania zamówienia).
c). poprzez formularz dostępny na stronie internetowej sklepu (tylko na www.sklep.extremesat.pl)
d). poprzez wysłanie wiadomości e-mail przez Klienta na adres dostępny na stronie intenetowej Sklepu.
*) zgodnie z obowiązującym od 25 grudnia 2014 nowym Prawem Konsumenckim zamówienia telefoniczne muszą być potwierdzane oraz zapisywane / utrwalane na trwałym nośniku np. w wiadomości e-mail.
2.Zamówienie musi zawierać następujące dane niezbędne do jego realizacji:
- określenie rodzaju oraz ilości zamawianego produktu (lub produktów)
- określenie rodzaju wybranej formy płatności
- dokładny adres wysyłki
- dane teleadresowe Klienta i odbiorcy przesyłki w tym w szczególności : imię i nazwisko, numer telefonu,
adres
pocztowy wraz z prawidłowym kodem pocztowym. W przypadku gdy Klientem
Kupującym jest firma w zamówieniu powinny zostać przesłane
dodatkowo : Pełna nazwa przedsiębiorstwa oraz numer NIP.
3. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje od Sprzedawcy do zaakceptowania wiadomość e-mail
z informacjami dotyczącymi zamówienia, terminu realizacji,kosztów dostawy oraz dostępności towaru
Potwierdzenie złożenia zamówienia wysyłane na adres e-mail
Klienta przez sprzedawcę zawiera fakturę pro-forma przedsatwiającą
podsumowanie całości kosztów związanych z realizacją
zamówienia czyli pełen koszt zamówionych produktów
oraz koszt ich dostawy - przesyłki kurierskiej od Sprzedawcy do Klienta.
Wiadomość e-mail wysłana przez Sprzedawcę do Klienta potwierdza
otrzymanie zamówienia i uwzględnia następujące informacje -
dane Sprzedawcy i poszczególne pozycje zamówienia
- łączna cena
brutto (czyli uwzględniająca obowiązujące podatki)
- sposób
i termin zapłaty
- sposób
i termin realizacji zamówienia
- prawo
odstąpienia od umowy - wzór pouczenia o odstąpieniu od umowy
- informacja
konsumencka
Potwierdzenie przyjęcia zamówienia od Klienta przez sprzedawcę zawiera fakturę pro-forma przedstawiającą podsymowanie całości kosztów związanych z realizacją
tego zamówienia czyli pełen koszt zamówionych produktów oraz koszt ich dostawy - przesyłki kurierskiej od Sprzedawcy do Klienta
4. Po zaakceptowaniu wiadomości e-mail, o której mowa w pkt 3 powyżej:
a) dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży pomiędzy Klientem a Sprzedawcą
b) sprzedawca przyjmuje zamówienie do realizacji
5. Brak zaakceptowania wiadomości e-mail
o której mowa w pkt 3 w ciągu 4 dni od jej doręczenia, skutkuje
automatycznym anulowaniem zamówienia jakie zostało złożone przez
Klienta. W tej sytuacji nie dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży a
produkty będące przedmiotem zamówienia nie zostaną wysłane
Klientowi.
6. Jeżeli Konsument
zobowiązany będzie do płatności wykraczającej poza uwzględnioną cenę
brutto ujętą w potwierdzeniu zamówienia (kwota łączna widniejąca
na fakturze
pro-forma) Sprzedawca poinformuje Klienta o tym fakcie przed
przystąpieniem do realizacji zamówienia. Obciążenie takimi
dodatkowymi kosztami może nastąpić tylko i wyłącznie po uzyskaniu
uprzedniej wyraźnej zgody Konsumenta w formie pisemnej (e-mail).
7. Przyjęcie przez Klienta oferty od Sprzedacy (zaakceptowanie treści
wiadomości w tym w szczególności kwoty łącznej brutto wartości
zamówienia) wyrażone pisemnie
(np. przez wiadomość zarotną e-mail) rozpoczyna proces realizacji
zamówienia przez Sprzedawcę
i przygotowanie towaru do wysyłki
kurierskiej.
§ 2
Realizacja zamówienia
1.Realizacja zamówienia Klienta następuje przez przygotowanie i nadanie przesyłki kurierskiej.
Przesyłki zawierające zamówione produkty dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Zamówienia Klientów realizowane są przez nadanie przedmiotu umowy (np. dekodera) przesyłką kurierską w terminie do 3 dni roboczych
od dokonania potwierdzenia zamówienia przesyłki pobraniowej (płatność
przy odbiorze) lub od zaksięgowania wpłaty
na rachunek bankowy firmy
extremesat (w przypadku wybrania formy płatności "przelew-przedpłata").
2.Warunek dokonania przedpłaty na rachunek bankowy nie obowiązuje, gdy
Klient dokonuje platności za pobraniem (płatność kurierowi
gotówką przy dostawie zamówionej przesyłki)
3 Sprzedawca oświadcza, iż maksymalny termin realizacji
zamówienia nie powinien przekroczyć 4 dni, z tym zastrzeżeniem,
iż w przypadku chwilowego braku zamówionego Towaru w Sklepie
internetowym czas ten może się wydłużyć,
jednak nie dłużej niż 30 dni
od dnia zawarcia umowy z Klientem Sklepu.
4. W przypadku gdy Sprzedawca nie jest w stanie zrealizować całego
zamówienia,
Klient ma prawo wyboru czy zrealizuje
zamówienie tylko w części czy całkowicie rezygnuje z realizacji
zamówienia.
5. Dowodem zakupu dostarczanym wraz z zamówionym towarem jest Faktura VAT lub paragon fiskalny.
6. Po dokonaniu wysyłki zamówienia do Klienta, Sprzedawca
przesyła potwierdzenie realizacji zamówienia w postaci
wiadomości e-mail zawierającej numer nadania przesyłki kurierskiej i
ewentualne informacje dodatkowe dotyczące przesyłki
np.sposób
śledzenia trasy przesyłki (link do lokalizacji przesyłki kurierskiej)
7.Standardowo zamówienia Klientów realizowane są na adres
znajdujący się na terenie Polski. Dodatkowo możliwe jest także
zrealizowanie przesyłki zagranicznej - wymaga to indywidualnych ustaleń
pomiędzy Klientem a Sprzedawcą. W przypadku takiej przesyłki
niestandardowej (np.zagranicznej) Klient zostanie dodatkowo odrębnie
poinfomowany o dokładnym koszcie wysyłki kurierskiej przed rozpoczęciem
realizacji.
8. Sprzedawca zastrzega
sobie możliwość potwierdzenia zamówienia pocztą elektroniczną
e-mail i prawo do telefonicznej weryfikacji danych Klienta, Konsumenta przed przystąpieniem do
realizacji zamówienia.Sprzedawca zastrzega sobie możliwość
anulowania zamówienia w przypadku braku możliwości kontaktu z
Klientem.
9. Zamówienia
niepotwierdzone lub nieopłacone (za wyjątkiem opcji "za pobraniem")
przez Klienta w ciągu 7 dni od chwili złożenia zamówienia przez
Klienta będą automatycznie anulowane przez Sprzedawcę.
§ 3
Sposób płatności
1. Klient ma do wyboru następujące formy płatności :
a) przedpłata
- przelew na rachunek bankowy fimy.Przedpłata / przelew może zostać
dokonana przez Klienta po dokonaniu akceptacji wiadomości e-mail o
której mowa
w Rozdziale II § 1
pkt 3.W tytule przelewu należy wpisać numer zamówienia (numer
faktury pro-forma dostarczonej w wiadomości e-mail
od Sklepu). Za dzień
otrzymania przedpłaty [przelewu] przez Sprzedawcę uważany jest dzień
wpłynięcia (zaksięgowania)
środków wpłaconych przez Klienta na
rachunek bankowy Firmy extremesat widoczny na stronie oraz w pro-formie.
b) pobranie -
płatność przy odbiorze przesyłki kurierskiej.
Przy wyborze tej formy
płatności kwotę należności za zamówione produkty/usługi należy
uiścić gotówką przekazując ją kurierowi w momencie dostawy
paczki.
Rodzaj
wybranej przez Klienta formy płatności zaznaczony jest w treści faktury
pro-forma
stanowiącej potwierdzenie złożenia zamowienia i przesyłanej
przez Sprzedawcę na e-mail Klienta przed realizacją.
§ 4
Termin płatności
1.
Termin płatności określony w treści faktury pro-forma przesyłanej
Klientowi w wiadomości e-mail,
która stanowi potwierdzenie otrzymania zamówienia od Klienta przez Sprzedawcę.
2.
W razie wyboru płatności przelewem elektronicznym Klient zobowiązany
jest zapłacić za produkty i koszt dostawy w terminie do 4 dni
od dnia
przyjęcia zamówienia przez Sprzedawcę (od potwierdzenia tego
zamówienia przez wiadomość e-mail od Klienta).
Wyjątkiem od tej
zasady jest sytuacja gdy termin płatności określony w fakturze
pro-forma jest inny-w takim przypadku
obowiązuje termin z faktury
pro-forma.
3.
Za datę zapłaty uznaje się datę uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
Jest to dzień otrzymania wpłaty na rachunek.
Od tego momentu liczony
jest czas na realizację zamówienia przedpłatowego.
4.
W razie braku zapłaty pełnej ceny w terminie Sprzedawca może anulować
zamówienie Klienta,
o czym Klient zostanie poinformowany. Jeżeli
Klient zapłacił część ceny, Sprzedawca zwraca mu całą wpłaconą kwotę.
5.
W sytuacji gdy w tytule przelewu Klient nie podał numeru pro-formy
otrzymanej od Sprzedawcy w e-mail Sprzedawca
podejmuje działania celem
ustalnia tego numeru, w szczególności kontaktuje się z Klientem.
W razie niemożliwości ustalenia numeru zamówienia do danego
przelewu Sprzedawca zwraca wpłaconą kwotę na rachunek bankowy,
z
którego nadany został przelew a zamówienie Klienta
zostaje anulowane.
§ 5
Prawo do odstąpienia od umowy
1.Zgodnie
z art.27 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta
(Dz.U.poz.827) Klient będący konsumentem, który zakupił towar na
odległość - za pośrednictwem sklepu internetowego - ma prawo do odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny w terminie do 14 dni i bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art 34 ust. 2, art 35 Prawa konsumenckiego.
2. Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość - za pośrednictwem sklepu internetowego- wynosi 14 dni od momentu wydania rzeczy (moment, w którym Kupujący ub wskazana przez niego do odbioru osoba trzecia obejmie rzecz w posiadanie), a do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
3. Formularz oświadczenia o odstąpieniu od umowy jest dostarczany wraz z towarem oraz stanowi załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu.
4. Oświadczenie o odstąpieniu należy złożyć :
a) listem poleconym na adres Sprzedawcy wskazany w Rozdziale I Regulaminu.
b) w postaci elektronicznej i wysłać na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy wskazny w Regulaminie.
(Sprzedawca niezwłocznie potwierdza Klientowi e-mailem potwierdzenie przyjęcia oświadczenia).
5. Odstępując od umowy,
Klient zobowiązany jest załączyć dowód sprzedaży - oryginał lub kopię
faktury VAT bądź paragonu.
6. Zwracany towar nie może nosić śladów korzystania poza
koniecznymi do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności towaru.
7. Zwrot towaru następuje na własny koszt i odpowiedzialność Klienta.
Zwracany towar powinen zostać przesłany przez Klienta na adres
Sprzedawcy :
Extreme-SAT Adam Szpoczek, Miliardowicka 55 , 43-518
Ligota , woj. śląskie
8. Prosimy o odsyłanie Towaru w miarę możliwości w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu.
9. Jeżeli Klient wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy sprzedaży nie odesłal Towaru,
Sprzedawca wstrzymuje się od zwrotu dokonanych przez Klienta płatności do dnia otrzymania Towaru.
10. Konsument ma
obowiązek zwrócić rzecz (towar) przedsiębiorcy nie
pózniej niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy.
Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
11. Zwrot należności nastąpi w formie przelewu na konto bankowe z którego otrzymany byl przelew
od Klienta a w przypadku gdy wybraną formą płatności przez Klienta było pobranie - na konto wskazane przez Klienta.
12. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie
pózniej niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia
konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi
wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia(Sprzedawca
zwraca najtańszy oferowany w Sklepie koszt dostarczenia towaru). Zwrot
kosztów dostarczenia dotyczy kosztu przesyłki od
Sprzedawcy do Klienta i nie dotyczy kosztu odsyłki towaru przez Klienta
(kosztu przesyłki zwrotnej towaru od Klienta do Sprzedawcy).
Koszt
zwrotnej przesyłki (koszt przesłania paczki z towarem od Klienta do
Sprzedawcy) ponosi Klient i opłata ta nie podlega zwrotowi.
13. Przesyłki ze zwracanym Towarem nadane za pobraniem lub na koszt odbiorcy (Sprzedawcy) nie będą przyjmowane.
14. Kupującemu nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy w
przypadku towaru w postaci nagrań dzwiękowych
lub wizualnych albo
programów koputerowych dostarczonych w zapieczętowanym
opakowaniu,
jeśli opakowanie to zostało otwarte po dostarczeniu.
Rozdział III
Odpwiedzialność za Towar i Warunki Gwarancji
1. Wszystkie produkty oferowane przez Sprzedawcę posiadają pełną gwarancję producenta obejmującą okres 24 miesięcy
od daty sprzedaży widniejącej na dokumencie zakupu (Fakturze VAT lub paragonie).
2. Podstawą do gwarncji jest Faktura VAT lub paragon fiskalny otrzmany wraz z zamówionym produktem.
Szczegółowe warunki gwarancji dotyczącej danego produktu sprecyzowne są przez producena w karcie gwarancyjnej produktu.
3. W sytuacji gdy produkty nie posiada odrębnej karty gwarancyjnej
dokumentem potwierdzającym gwarancję jest Faktura VAT
lub paragon
fiskalny.
4. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedawany towar posiada wadę fizyczną (rękojmia)
5. Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. W
szczególności rzecz sprzedana jest niezgodna z umową jeżeli:
a) nie ma właściwości,
które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie
oznaczony albo wynikający z okoliczności
lub przeznaczenia.
b)nie ma właściwości, o
których istnieniu Sprzedawca zapewnił kupującego, w tym
przedstawiając próbkę lub wzór.
c) nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował
sprzedawcę przy zawarciu umowy a Sprzedawca
nie zgłosił zastrzeżenia co
do takiego jej przeznaczenia.
d) została wydana Kupującemu w stanie niezupełnym
6. Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową jedynie w
przypadku stwierdzenia jej przed upływem dwóch lat
od wydania
tego Towaru Klientowi. Termin ten rozpoczyna swój bieg ponownie
w razie wymiany produktu.
7.
W przypadku niezgodności towaru z umową Klient najpózniej w
terminie roku od dnia stwierdzenia tej niezgodności jest zobowiązany
wysłać zawiadomienie (oświadczenie) o stwierdzonej niezgodności na
adres Sprzedawcy, wskazany w regulaminie sklepu extremesat.Dla
zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienie (oświadczenia)
przed jego upływem. Klient zobowiązany jest sporządzić na piśmie opis
stwierdzonej niezgodności Towaru z umową oraz wskazać zakres roszczenia
(patrz pkt 8)
8. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Klient może:
a) zażądać wymiany rzeczy na wolną od wad,
b) zażądać usunięcia wady,
c) zażądać obniżenia ceny,
d) odstąpić od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernch
niedogodności dla Klienta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo
wadę usunie.
9. Sprzedawca jest zobowiązany - na swój koszt - wymienić rzecz
wadliwą na wolną od wad albo usunąć wadę w rozsądnym czasie
bez
nadmiernych niedogodności dla Klienta. Termin na dokonanie tej wymiany
wynosi do 14 dni.
10. W przypadku stwierdzenia wad lub niezgodności Towaru z umową Klient może złożyć reklamację
i wysłać na koszt Sprzedawcy reklamowany towar na adres : Miliardowicka 55,43-518 Ligota
11. Klient odsyłający reklamowany Towar do Sprzedawcy jest zobowiązany
do załącznia pisemnego oświadczenia zawierającego nastepujące dane :
dane osobowe reklamującego
- imię, nazwisko, dokładny adres
zamieszania, adres e-mail, datę nabycia Towaru, nazwę Towaru, cenę
nabycia,
dokładnie opisaną wadę oraz okoliczności jej powstania,
żądania reklamującego.
Składając reklamację, Klient zobowiązany jest
również do załącznia dowodu sprzedaży - najlepiej oryginału lub
kopi faktury VAT
albo paragonu.Gotowy formularz reklamacyjny stanowi załącznik nr 1 do niniejszego regulaminu.
12. Wszelkie reklamacje rozpatrywane w terminie dni roboczych od dnia ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na nowy pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów,
sklep zwróci nabywcy równowartość
ceny towaru lub zaoferuje mu do wyboru inne dostępne w sklepie towary.
13. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z procedurą
reklamacji Klient może uzyskać wskazówki,
dzwonioąć pod numer
telefonu Sprzedawcy : 32 214 64 58 (koszt jak za połączenie lokalne).
Rozdział IV
Sposób i koszty dostawy
1. Klient może wybrać następujące formy dostawy :
a) odbiór osobisty w siedzibie Sprzedawcy (po wcześniejszym
opłaceniu zamówienia) lub płatność przy odbiorze towaru od
Sprzedawcy
b) dostawa za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD
2. Koszty dostawy i odbioru zamówionego towaru :
a) odbiór osobisty towaru od Sprzedawcy w jego siedzibie - bezpłatnie
b) koszty dostawy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD
- w przypadku standardowych przesyłek o wadze do 3 kg koszt dostawy kurierskiej wynosi w zależności
od formy płatności wybranej przez Klienta odpowiednio:
- 16,99 zł. brutto (przy wyborze formy płatności "przedpłata/przelew")
- 21,99 zł. brutto (przy wyborze formy płatności "pobranie / płatność przy odbiorze)
cennik przesyłek kurierskich i dodatkowe informacje na temat dostawy tutaj : >>dostawa i wysyłka<<
- w przypadku przesyłek innych niż standardowe koszt realizacji
przesyłki kurierskiej ustalany jest zawsze indywidualnie a o dokładnym
koszcie usługi wysyłki paczki Klient jest informowany w chwili
potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Sprzedawcę - w treści
faktury pro forma wysyłanej na e-mail Klienta.
Produkty dostarczane są w opakowaniach właściwie zabezpieczających je przed uszkodzeniem w transporcie -tekturowe pudełka, folia,styropian itp. Przesyłki dostarczane są wyłącznie poprzez
firmę kurierską DPD zapewniającą najwyższy standard jakości oraz bezpieczeństwa przesyłki.
3. Koszt dostawy ponosi Klient , chyba że Sprzedawca określi odmiennie w Sklepie
4. Przed odebraniem przesyłki od kuriera Klient zobowiązany jest
sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie.
W
przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona
uszkodzenia, należy nie przyjmować przesyłki
i w obecności kuriera
sporządzić protoków szkody oraz skontaktować się ze Sprzedawcą
w
celu wyjaśnienia sprawy i ustalenia dalszego toku postepowania.
Rozdział V
Ochrona danych osobowych i polityka prywatności
1.Skladając
zamówienie Klient wyraża zagodę na przetwarzanie i
wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji
zamówienia, w szczególności na przekazanie jego danych
osobowych firmie kurierskiej w celu realizacji wybranej przez Klienta
formy wysyłki Towaru. Dane osobowe podlegają ochronie zgodnie z ustawą
o ochronie danych osobowych
i nie stanowią przedmiotu
sprzedaży do innych podmiotów gospodarczych ani osób
trzecich. Szczegółowe informacje dotyczące ochrony Twoich danych
określone są w naszej >>polityce prywatności<<
Dane
osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. "O ochronie
danych osobowych"
(Dz.U. Nr 133 poz. 883) w sposób uniemożliwiający
dostęp do nich osobom trzecim.
Rozdział VI
Polityka cookies
1.Serwis
internetowy i sklep extremesat.pl / sklep.extremesat.pl dla
usprawnienia funkcjonowania korzysta z plików "cookies"
zwanych "ciasteczkami internetowymi". Nasza polityka cookies opisana szczegółowo jest tutaj : >>polityka cookies<<
VII
Postanowienia końcowe
1.Sprzedawca jest zobowiązany i zobowiązuje się świadczyć usługi i dostarczać rzeczy wolne od wad.
2.Produkty oferowane przez Sprzedawcę są fabrycznie nowe i posiadają gwarancję ich producentów
3.Klientowi przysługuje prawo do gwarancji nie wyłącza ono jednak prawa do rękojmi
4.Klient ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość bez podawania przyczyny
w terminie do 14 dni licząc od dnia objęcia w posiadanie rzeczy stanowiącej przedmiot umowy sprzedaży. Prawo
odstąpienia od umowy przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w myśl
ustawy Prawo Konsumenckie z dnia 30.05.2014 obowiązującej od 25.12.2014
(art 27. Dz.U. poz.827)
5. Regulamin jest częścią zawieranej przez Sprzedawcę oraz Klienta umowy sprzedaży
6.
Prawem właściwym dla umów sprzedaży pomiędzy Klientem a
Sprzedawcą na warunkach określonych w Regulaminie jest prawo polskie.
7.
Wszelkie spory wynikłe w związku z realizowaniem umów sprzedaży
pomiędzy Sprzedawcą a Klientem
będą rozstrzygane w pierwszej kolejności
na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu
9.
Sprzedawca i właściciel sklepu internetowego extremesat.pl /
sklep.extremesat.pl zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian
w
niniejszym regulaminie. O zmianach Klient zostanie poinformowany przez
sklep poprzez opublikowanie nowej treści regulaminu na stronie
extremesat.pl / sklep.extremesat.pl
10.
W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się
odpowiednie obowiązujące przepisy prawne. Kwestie sporne, jeśli
Konsument wyrazi taką wolę, rozwiązuje się na drodze postępowania
mediacyjnego lub sądu polubownego. W ostateczności sprawę rozstrzyga
sąd właściwy miejscowo i rzeczowo. Sądem właściwym do rozpatrywania ewentualnych sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy
dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.
11. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej i obowiązuje od 25.12.2014
12.
Sklep zastrzega sobie możliwość zmian w Regulaminie, które
wchodzą w życie z dniem ich publikacji na stronie internetowej
Sklepu.
Dla umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się
wersje Regulaminu obowiązującą w dacie złożenia Zamówienia przez
Klienta.
Nowa treść Regulaminu obowiązywać będzie Klienta po
zaakceptowaniu przez niego zmian, o których został powiadomiony.
VIII
Załączniki do Regulaminu sklepu extremesat.pl / sklep.extremesat.pl
Do
oczytu plików udostępnianych w formie załącznika do Regulaminu
potrzebny jest program, który czyta pliki zapisane w formacie
PDF
np. bezpłatny program Adobe Acrobat Reader który można
pobrać >tutaj<
Załącznik nr 1: Formularz reklamacyjny
Załącznik nr 2: Formularz oświadczenia o odstąpieniu od umowy
Załącznik nr 3: Wzór pouczenia o odstąpieniu od umowy
Załącznik nr 4: Informacja konsumencka
Zobacz także :
- polityka prywatności
- polityka cookies
- polityka RODO
- dostawa i wysyłka
Właścicielem sklepu internetowego extremesat.pl / sklep.extremesat.pl jest:
Extreme-SAT Adam Szpoczek
Miliardowicka 55
43-518 Ligota
NIP:652-164-99-76
REGON:240595668
Życzymy udanych zakupów.
|